Att vilja så mycket, men ändå vara hjälplös.

Känner mig uppgiven och ledsen. Helt plötsligt blev sommaren helt förändrad. Ingen divison 3. Kanske ingen fotboll alls. När det kom på tal i söndags blev jag helt paff. Någonstans kanske man hade en föraning, men i så fall har jag förträngt det långt inne. Jag har varit så inställd på trean, så taggad. Helt plötsligt har vi dragit oss ur då vi har spelarbrist. Det är så surt att ens tänka tanken. Släppte ut några tunga tårar igårkväll då beskedet kom på SMS. Det känns så sjukt surt att det ska hänga på ett litet antal bara. Skillnad hade det väl varit om intresset knappt funnits alls, men då det brister just på några stycken..när man vill så gärna så tar det emot så grymt mycket. Om man ändå kunde trolla och bara fixa allt. Men det kan man inte. Och nu spelar det ingen roll längre. Det är inte varje dag man får en sån chans, och när så många har satsat tid och energi på det här. Nånstans, nån dag kanske det kommer kännas bättre. Nu känns det bara så förbannat jäkla surt och ledsamt..

Kommentarer
Postat av: emelie

Släppte en och annan tår jag med. känns riktigt tråkigt!

2012-04-25 @ 18:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0