Vågorna gungar mig, under bar himmel seglar jag.

Ligger i sängen och mobilbloggar. Borde egentligen sovit för längesen. Men när jag kom hem hade Fredrik grabbar på besök så jag satt uppe med datorn ett tag och pillade med mitt cv, surrade och åt en apelsin. Hade min sista dag på praktiken idag vilket såklart känns tråkigt, jobbigt att åka tillbaka till Lycksele och allt sånt. Fick iaf en present och ett fint omdöme med mig hem! Umgicks med Karin och Clara efter lunch och till middag blev det kycklingwok. Sen dess har jag hunnit testa studentklänningarna, (måste testa lite till innan jag vet, men fina var dom!) va med Karin och se hockeyn och äta vindruvor och sen resten vet ni ju. Nu ska jag försöka somna till dom ljuva tonerna av Dick Scotts Dreamland, Björn Skifs, Drängarna eller Amy Diamond. Måste jag säga att det är Ante som är DJ?..sov gott hur som helst. Imorgon är det ju Varpsjönappet och min förkylning är så gott som borta! Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Alltså han har ju sån fin musiksmak ibland bror min.. Hoppas att du lyckades somna iaf :)

2012-04-06 @ 09:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0