You and I were soldiers.

Dagens frukost - knäckemackor med mosad avokado, ägg och örtsalt. Helt underbart gott. + lite fil och en apelsin och jag var mätt och glad!

Sitter på lektion just nu och bloggar från iPhonen. Förlåt, men bloggen är inte prio ett. Just nu är det fotboll, träning, jobb, skola och en del annat på schemat som gör att det känns mest besvärligt att ta tag i det och skriva. Följ mig på instagram istället: theresesandstroem

I helgen drar vi på cup med laget lördag-söndag. Ska bli sjukt roligt! Har beställt massor med kläder från GinaTricot. Beställt skor för bal och student. Ca 30 skoldagar kvar tills jag slipper allt det här. Jag har fått jobb hela sommaren på Kronan...Det mesta rullar nu alltså! Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0