Fredag.

I morse skulle jag och Fredrik följa med dom andra ut och gå. Men eftersom han var så jävla seg så hade dom hunnit gå. Så vi fick springa ikapp dom, och sen gick vi en runda på ca 1 timme. Tog ett dopp i poolen och sen blev det frukost. Åt typ världens godaste mango. Bästa nånsin! Sen for vi ner till byn och la oss på stranden. Var inte så superfint väder dock, ganska disigt, men varmt ändå såklart. Solade, läste och sen åt vi lunch. Efter det gick jag och Fredrik och fick oljemassage och det var riktigt skönt! Dock hade jag massa sand över hela kroppen efter att vi hade solat, så det blev värsta peelingen! Haha. 1 timme höll dom på, för typ 70 kr. Det är så himla löjligt billigt här.. Åkte hem sen iaf, badade innan det blåste upp och började regna. Sen fixade vi i ordning oss och det kom några gäster. Åt ost och kex och sen åkte vi till ett Klaeng och åt middag på en supermysig restaurang. Blev olika sorters thaimat - räkor, kyckling, anka, krabba, fisk och groda. Groda var inte alls gott iaf...fattade inte ens att jag vågade testa, haha. Åkte hem sen, det dracks kaffe och vi surrade. Nu ligger jag i sängen med en bit underbart god papaya med massa limesaft i magen. Sov gott till mig, till er får jag väl säga trevlig kväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0