Fredag.

Det närmar sig hemresa. Inte mig emot egentligen, jag har fått min thailandsdos för den här gången. Nu vill jag ha köttbullar, kvarg, äpplen, bullar osv..saknar maten hemma helt klart. Dagen då. Var ute och gick 50 minuter i morse. Sen blev det frukost och sola. Idag tänkte vi pressa på ordentligt och skippade därför solkrämen. Inte det smartaste vi gjort.. Fredrik är alldeles röd på hela baksidan, sen på sidorna har han liksom fått en rand, så halva hans kropp är röd och andra halvan vit, okej, inte vit, men ljus iaf! Haha. Badade mest hela tiden eftersom det var så förbannat varmt idag. Sen blev vi ensamma så då fixade jag lunch. Omelett med bacon, kryddor, riven morot och parmesanost. Gott! Sen blev det på med solkrämen för att inte förvärra allt, haha. Solade och badade om vartannat. Blev också en liten fruktstund där emellan. Sen dusch och sånt. Såg lite Robert Gustavsson och sen åkte vi och åt middag. Åt någon kycklingburrito, helt okej var den. Sen gick vi på Phish Café och jag tog en kopp varm choklad, helt knäppt jag vet, men jag var sugen faktiskt, och gott var det. Nu är det sova som gäller. Fredrik ligger här bredvid mig och klagar över lite bränd hud! Haha. Tänkte bara säga det också eftersom jag glömde det igår - han är en jävel på att pruta priser Freddis. Blev nästan imponerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0