Fredag.

5 av 16 missade skoldagar har gått här nere nu..idag startade jag och Fredrik dagen (tidigt) med löpning. Körde lite intervaller och sånt. Usch vad man svettas här! Men skönt var det iaf. När vi sen kom hem blev det frukost, och sen packade vi väskorna. Åkte ner till byn och där gick jag in till en skräddare. Beställde en balklänning för mycket mycket mer pengar än vad jag hade tänkt att lägga ut..anser inte att det är någon stor grej egentligen. Men så blev det iaf. Hur den ser ut förblir kanske en överraskning, det återstår att se. Men först och främst ska vi se om den kommer passa mig. Efteråt åkte vi iaf till stranden. Sol och bad i havet med stora vågor med avbrott för lunch, stekt ris med kyckling. Åkte sen iväg till ett annat ställe där det blev handling, sen stannade vi på en marknad på hemvägen och köpte massor av färsk frukt och grönsaker. Sen har vi varit ute och ätit middag på en restaurang, blev ceasarsallad för mig, ingen höjdare här..avslutades med chokladglass. Åkte sen till några bekanta till min farter och satt ute och tog det lugnt. Nu har Fredrik redan hunnit somna, så det är väl bäst jag gör detsamma. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0