Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig.

Nu blir det ett sånt där tråkigt inlägg utan bild. Är lite stressad nämligen.. 

Fredagen bestod av tvätt, städ, date med Anna och en liten stund Madde också. På kvällen blev det köttfärssås till middag, sen for jag till Oskar, Anna och Lisa och såg några dåliga filmer och käkade ostkrokar och chips. 

Igår blev det tidig morgon, gick hem till mormor en sväng för att säga hejdå, for på jobbet och jobbade sisådär 4 timmar. Åkte till Emma för att ses en stund, hem igen, duschade och sen blev det trerätters-middag hos Fredriks mamma och pappa. Kom hem vid 12 och slängde ihop lite packning.

Nu ska jag göra lite frukost och färdkost, sen göra klart allt i packningsväg innan mamma och pappa kommer och hämtar oss. Bilar ner till Stockholm idag, sover hos farbror och sen på måndag 13.40 lyfter planet från Arlanda. Helt sjukt. Jag kan inte förstå det. Men tre veckor, tre jävla långa sköna veckor i värmen. Kommer sakna alla fina, men tiden kommer gå fort! 

Om jag inte skriver mer så hoppas jag att alla får det underbart här hemma, jag ska sola åt er också ;) Ska försöka uppdatera där nerifrån om det blir tid över. Hur som helst ska jag iaf ta massvis med kort så jag kan visa er när vi kommer hem! :)

Och om ni har tråkigt, så kan ni alltid lyssna på Tröjan du hatar med Norlie & KKV...förhimla skön låt! LYSSNA

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Pallan

Njuuut nu Therese! :D Ha de så kul!!

2012-02-05 @ 12:30:31
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0