Lördag.

Sista dagen idag. Hade tänkt skriva "nedräkningen har börjat", men vafan, den är ju över nu. Imorgon åker vi hem. Det är med lite sorg i hjärtat faktiskt, det är och har varit helt jäkla underbart här nere. Å andra sidan saknar jag lägenheten, sängen, all mat, alla fina vänner, riktigt kranvatten osv. Skulle kunna skriva en lång lista. Men det får räcka! Ska bli skönt att komma hem, men resan har verkligen varit perfekt. Imorgon vid 6 (12 på dagen för er) åker vi till Bangkok. Vid midnatt flyger vi mot Sverige, landar kring 06.00 svensk tid på måndag. Idag då, sista dagen började vi först med promenad, den vanliga svängen. Sen frukost och sola/läsa. Satt mestadels i skuggan för att inte bränna mig när solen låg på som mest. Sen gick vi ner en liten bit längs vägen bara och åt lunch. Blev stekta grönsaker och tempura-räkor för mig, friterade alltså. Sen blev det lite melon till efterrätt och solande i flera timmar. Läste ut en bok idag och hann läsa hälften av en annan. Måste bara säga det när jag är inne på böcker, serien om Elsa, av Sofi Fahrman, är helt underbart bra! Tror nästan att dom är de bästa böckerna jag har läst..så ett tips - läs dom! Hur som helst, när solen försvunnit bakom hustaket gick vi in och började packa och städa. Sen dusch och lite Björn Gustavsson på tvn. Haha, störtskön! Sen middag, faster gjorde dom underbara räkorna som vi ätit för tredje gången. Sen fick vi glass och fruktsallad till efterrätt. Avslutade med en omgång kortspel, och självklart blev det jag som vann ;). Nu är det sova, imorgon upp och sola in i det sista. Sen åker vi vidare. Kanske inte blir fler inlägg tills dess, så i så fall ses vi snart hemma! PUSSA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0