Lördag.

För er andra har kvällen just börjat, WWW och allt vad det nu innebär. Själv ska jag snart sova. Idag startade vi dagen med en långpromenad i värmen. Sen blev det en stor frukost med massor av frukt och sånt. Papayan här klassar nog in bland det godaste jag ätit, alla kategorier. Helt jävla underbart med massor av pressad lime ovanpå. Åh..sen blev det iaf packning och en tur till stranden. Badade, solade, läste, och käkade lunch såklart. Currygryta med kyckling idag. Sen beställde jag ett enormt fruktfat med massor av vattenmelon och ananas. Ananasen är också helt gudomlig...badade mera, åkte hem och slappade. Har bränt mig en del, men så är det! Sen åt vi middag hemma i huset, faster gjorde supergoda räkor. Avslutades med glass i olika smaker och kortspel, dunk. Som tur var kom jag inte sist i alla fall ;) Ber om ursäkt för att alla inlägg liksom bara är en enda klump, men det funkar inte att göra stycken än hur jag bär mig åt.. Nä, slutsurrat. Sup lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0