Måndag.

Godkväll. Känner att mina inlägg blir lite tradiga då jag skriver likadant hela tiden. Men så får det bli tills jag kommer hem. Idag började dagen med träning, först lite styrka och intervaller, och sen 20 min cykel. Efter det, stor och god frukost. Packning, och sen färd till stranden. Solade, läste, åt lunch (fick en bit av mammas omelett eftersom min mat var så äcklig, åt bara upp räkorna) med frukt till efterrätt, sen badade vi, spelade beach ball och solade lite till. Åkte till skräddaren, testade och betalade min klänning som fick följa med hem. Tänker hålla den hemlig tills balen har jag tänkt :) Den blev väldigt fin iaf! Nu måste jag bara hålla formen, inte bli tjockare och inte smalare, för nu sitter den helt perfekt! Haha. For hem sen iaf, duschade och så. Umgicks en stund här hemma och sen åkte vi iväg och åt middag. Helt underbart gott! Kycklingomelett, friterade räkor, sötsur kyckling och grönsaker var bara några av rätterna. Räknade ihop det till 9 stycken sammanlagt. Med öl och bubbelvatten och sånt till maten till 7 personer gick allt på ca 270 svenska kr. Haha, helt sjukt. Sen dess har vi pratat lite och sen sett sista halvan av Män som hatar kvinnor. Nu ska jag sova, för imorgon ska vi upp och äta frukost och sen packa för då åker vi till Koh Samet. Som det ser ut just nu kommer jag och Fredrik sova över där till på torsdag. Så troligtvis blir det ingen uppdatering förrän dess. Tills dess får ni ha det bra! Ska försöka ta mig levande därifrån :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0