Måndag.

Idag startade dagen med en långpromenad med Fredrik. Var ute ca en timme. Sen snabbdusch och frukost, lika god som alltid. Absolut, utan tvekan, det bästa man äter på hela dagen. Sen åkte vi till Rayong, jag, pappa, Fredrik och Leif. Dom lämnade av mig och Fredrik på ett enormt köpcentrum. Vi gick runt och åt superfräsch salladsbuffé till lunch. Hittade typ inget, men en ny väska för 120 kr, ett bälte för 30 kr och en jumpsuit för 40 kr var helt klart godkänt! Åkte hem efter några timmar. Badade och duschade. Åkte ner till byn och åt middag, skulle egentligen äta pizza som jag längtat efter i en vecka nu, men de stället med dom bästa pizzorna var stängt, så istället blev det lasagne på ett annat ställe. Var liksom inte sugen på nåt annat. Satt kvar, smakade en god glassefterrätt och sen gick vi hem i mörkret. Sen dess har vi spelat kort och sett på Robert Gustavsson på tvn. Nu orkar jag inte hålla upp ögonen längre. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0