Tisdag.

Och så har onsdagen passerat. Blev en väldigt lugn dag idag. Klev upp, jag och Fredrik for ut och sprang en kort sväng. Sen blev det frukost - papaya, mango, äggmackor och yoghurt. Och bubbelvatten såklart. Tror aldrig jag druckit såhär mycket bubbelvatten nån gång som jag gjort här (och ni som känner mig vet att jag dricker mycket bubbelvatten!). Sen var det sol, bad och läsning. Avbrott för att gå ner till byn och äta lunch. Tillbaka och sola, bada, läsa flera timmar framåt. Duschade och fixade och sen åkte vi och käkade middag. Åt pizza ikväll som jag längtat efter. Nu är det all in på thaimat ;) Sen har vi spelat kort och sett mera Robert Gustavsson. Han är så jäkla rolig! Kan dessutom berätta tre saker jag glömt: 1. När vi var på det där buddisttemplet så sket en fågel på min arm! Så äckligt! Hahaha. 2. Igårkväll när vi skulle gå hem från restaurangen köpte jag en sjukt söt klänning i ett litet stånd. 3. I morse när jag och Fredrik var ute och sprang stötte vi på en orm på typ 5 meters avstånd. Den var över 2 meter och ganska tjock. Jag blev helt stum, skrek inte eller nånting. Bara tvärstannade och pekade! Är sjukt rädd för ormar. Det är nog min allra största fobi...fyfan så äckligt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack fina kusin! :) du är så snäll!

Åh, jag rös när jag läste om ormen! Huvva!

Dock så saknar jag dig! Men jag hoppas att ni njuter fullt ut! Och tack för smset :)

2012-02-15 @ 11:15:33
URL: http://emmanaslund.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0