Söndag.

Nån anonym kommenterade nåt i stil med "det gör väl inget att du äter mycket socker???" och svaret är att nej, visst gör det väl inget. Och det skrev jag inte heller? Jag skrev att det känns i magen eftersom jag oftast blir uppblåst när jag äter för mycket. Förstår precis vad du syftade på, vem du nu än är, men om du hade läst ordentligt så hade du förstått innebörden från början :)....Hur som helst, söndag har det varit idag iaf, en vecka kvar här nere. Längtar faktiskt hem ska jag vara ärlig att erkänna. Men jag antar att jag kommer längta tillbaka enormt mycket sen, så det är bäst att njuta medan man kan! Idag började dagen med en långpromenad. Var ute ca 1 och en halv timme. Riktigt härligt! Sen åt vi en stor frukost och efter insmörjning och ombyte blev det sola! Och läsa, och bada lite däremellan. Lunchpaus också! Vid halv 4 åkte vi ner till byn och fick massage. En timmes oljemassage. Skönt! Sen hem, dusch, tv och sen åkte vi och käkade middag. Idag visste jag inte alls vad jag skulle äta, så istället för en varmrätt beställde jag in två förrätter! Vårrullar och kycklingspett med jordnötssås. Sjukt gott!! Sen dess har vi bara chillat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0