Stonehard, bulletproof.

weheartit

Helgen blev rätt fin ändå. Fredagkvällen bestod av nervös nationalsång, rolig match och dessutom 5000 kr till mig! Precis som jag sa. Haha. Hade aldrig trott det dock. Skojade med Fredrik, eftersom pengarna låg hemma hos oss på torsdagkväll, att han kunde lämna dom hemma eftersom jag ändå skulle vinna dom. Och sen gjorde jag det...vad är oddsen på det?

Lördag blev det träning med laget, hockey och på kvällen utgång som blev rätt rolig ändå!

Söndag ägnades åt att sy några hårhanddukar och lite skolarbete osv. Slutade med hockey med bandytjejerna. Skönt, roligt osv. Att åka skridskor kan vara den skönaste känslan som finns!

Veckan har bestått av jobb och massa plugg. Har avverkat två prov och ett tal, plus en del andra inlämningsuppgifter. Färdig med exakt allt innan Thailand nu. Sitter på min näst sista lektion för tre veckor framåt. Underbar känsla. Trots att jag inte själv kan förstå det.

Hemma är det flytt och städkaos. Tror aldrig lägenheten varit så skitig. Men på lördag ska det städas när allt är i sin ordning. Ska bli skönt att fixa till röran.

Annars är det rester till middag, jobb och sen lite fix där hemma som kvällen kommer bjuda på. Kanske en kort promenad också.

Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0