Thailand.

Säger hej från Thailand. Nyss vaknat och jag tror aldrig jag sovit 14 timmar i sträck. Men nu för första gången efter att ha varit vaken i mer än ett och ett halvt dygn. Igår kom vi äntligen fram till huset vid halv 9 på morgonen efter 10 timmars flygresa och 2 timmar med bil. Då var man rätt less och trött. Men de va bara hålla sig vaken till kvällen. Det enda vi gjorde egentligen var att packa upp, halvsova i solstolarna, läsa, äta och ta en promenad för att kolla in omgivningen lite. For även en sväng med bilen för att handla och kolla runt lite. Vid halv 8 höll vi på att somna vid matbordet så då la vi oss. Vaknade nyss (vi ligger 6 timmar före svensk tid), sitter nu och käkar frukost i shorts och linne :) knäckebrödmackor, yoghurt, bubbelvatten och färsk vattenmelon och papaya. Får se vad dagen har att erbjuda, men det är sjukt härligt ute, så sola ska man väl hinna med ;)Huset är så otroligt fint. Ska visa er bilder så fort jag får möjlighet. Jag och Fredrik har eget rum med egen toa, poolen är 30 grader varm och havet likaså. Helt underbart alltså. :) Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Åh vad härligt att vara utomlands! Är du på semester? :) Jag längtar till värmen, men trivs i snön haha.

2012-02-08 @ 10:43:57
URL: http://alltidcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0