Torsdag.

Blir ett kort inlägg idag. Är sjukt trött nämligen. Klev upp rätt tidigt i morse åt frukost, sen åkte vi till Pattaya. Gick först ute längs en shoppinggata vid stranden och köpte lite sånna där billiga fejk-kläder. Två linnen, ett par shorts och en klocka blev det för mig, plus t-shirt och shorts till Mia. Sen åt vi lunch på en italiensk restaurang, jag åt pizzabröd med parmaskinka, mozzarellaost, tomat och ruccolasallad. Helt underbart gott. Sen gick vi runt inne i ett stort shoppingcentrum med butiker som Zara, Topshop osv. Såklart med liknande priser som hemma. Blev dock besviken över att jag inte hittade nåt. Eller ja, jag hittade ett par spetsshorts på Zara som jag ångrar att jag inte köpte, men så är det. Köpte en juice på Starbucks gjorde jag iaf! Sen åkte vi hem. Badade, duschade, åt fasters räkor till middag och sen har vi bara pratat och spelat kort. Nu måste jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0