Ångest punkt nu.


Fyfan vilken söndagsångest. Den värsta på riktigt länge. Jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. Usch. Fy. Blä. Åh vad det känns skit. Önskar att Thailand kunde varit ännu närmare. Studenten liksaså. Nu ska jag räkna ner dagarna till Thailand och bara drömma mig bort. Synd att man kommer vara dränkt i skolarbete tills dess.................

Igårkväll blev det spel och ragg med Anna, Lisa och Agnes. Blev dessutom väckt senare av en halvt lullig Fredrik som skrattade åt att lägenheten luktade brända popcorn. Och nej, jag behöver ingen lektion i att poppa popcorn, det berodde bara på att dom va gamla! Sådeså.

Kommentarer
Postat av: anna:)

hahahah,kan inte sluta skratta åt de med brända popcorn!

2012-01-09 @ 15:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0