I'm not gonna write you a love song.


Sitter med mjukisbyxor, tjocktröja och raggsockar för att hålla värmen uppe. Känner mig lite halvkrasslig, sådär som att man är påväg på att bli sjuk på riktigt. Men jag och Fredrik har nyss laddat. Han med husmans med honung och vitlök (usch?), och jag med mormors dunderkur på smör, mjölk, bikarbonat och honung. Det är usch. Men det funkar. Eller så är det bara en placeboeffekt. Men vem bryr sig. Sjuk vill jag inte bli i alla fall. Räcker med massor av snor i näsan. Usch.

Har haft en helt okej dag i skolan hur som helst. Nya lärare och kurser, det blir nog fint. Räknat ca 70 tal i Matte B idag, måste ligga före nu. Men det gör mig inget, det ska bli så värt det sen!

Nu blir det film - Brudens bäste man, och massor av frukt och te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0