So we say, how are things today?

Känner mig helt tom i huvudet. Har suttit på möte ikväll. Sen varit förbi en sväng hos Näslunds. Efter det har två timmar ägnats åt pluggpluggplugg. Oj vad jag känner mig stressad inför allt som ska hinnas med. Det är inte bara att fara bort tre veckor. Jobb imorgon också, så det blir inte alltför sent.

Mötet innebar i alla fall att jag nu skaffat mig ett till extrajobb. Ska hjälpa invandrarna på Åsele Gård med läxor osv. två kvällar i veckan. Detta kommer innebära att jag missar boxningen på torsdagar. Men ibland blir man tvungen att välja, och ibland finns det inga andra lösningar.. Men jag behöver pengar, så det blir nog bra. Ska bli spännande att se hur det fungerar.

Noll inspiration. Vet egentligen inte varför jag behåller bloggen. Orkar och har inte heller tid just nu.

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0