See I thought love was black and white.

Och så var 2012 här. Nyår var helt underbart roligt. Hade finfina människor runt om mig, god mat och bara massor av skratt och bus! Trerätters först, toast med skagen, fläskfilé provencale och chokladkaka m. frukt, glass och grädde. Sedan massa musikdunk, skratt och trevligheter i våran lägenhet. Stack ut när tolvslaget närmade sig, skrek in det nya året med massor av fina vänner och roligt folk. For en sväng på pizzan, till någon annan lägenhet och sen till vidare där vi stannade till sena timmar. Kom hem, pratade i massor med min finaste, fikade och såg JVM. 

Sen dess har jag hunnit med en del. Hockey (senast idag vann a-laget med 7-5!!), massage av min fina kusin, mat, fika, grillning ute i snön, promenader, löpning, mys med vänner, bortplockande av julsaker osvosv. Underbara dagar. 

Nu blir det middag hos mamma och pappa.

Ny design också, för er som inte märkt det. Tryck F5 annars ;)

Kommentarer
Postat av: Clara

SNYGGING! :) saknar dig.. Puss

2012-01-07 @ 21:09:36
URL: http://claramarkeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0