You got what it takes to set me free.


Gran Canaria -05.

Sitter i soffan efter en heldag med plugg. Blev en dag hemma för att jag bara hade två lektioner, satsade på att jobba ikapp inför Thailand istället. Och en hel del har blivit gjort, med paus för handling, tacopajlunch, matlagning och träning. Hann på gymmet en sväng med Fredrik och körde slut på lite triceps, axlar och bröst. Sen snabbkäk och dusch och jobb som jag nyss är hemkommen från. Nu sådär efter första gången är det så klart lite svårt att reflektera över hur det kommer bli, men det var roligt. Så det känns bra.

Känner redan nu att jag bara längtar med spänd förväntan till allt som har med helgen att göra! Att fredagen dessutom är en ledig dag klagar jag inte över. Planerat skidor och våfflor med Anna, så det blir nog kanon. Sen hockey, med sång och allt vad det innebär! Träning med laget, hockey igen, troligtvis utgång och så hockeybockey med bandytjejerna. Oj så trevligt!

Igår var det exakt två veckor tills jag sitter på planet till Thai...kan knappt förstå det. Att dessa över 200 dagar sen vi bokade nu snart passerat. 

Nu ska jag kanske fixa en kopp te, krypa upp i soffan och njuta av slutet på denna tisdag.

Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack fina Therese <3

2012-01-26 @ 18:21:29
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0