Den senaste tiden

Jag jobbar och står i, tränar, umgås med alla fina människor omkring mig och njuter av livet. Har hänt mycket sen studenten (som för övrigt var helt jäkla underbar!). Har bl.a. varit på 50-årskalas, bowlat i Junsele, shoppat i Umeå, raggat, umgåtts med fina vänner, haft en grym midsommarkväll, cyklat till Holmträsk osv.

Skulle lägga upp en del bilder nu, men bloggappen laggar ju sönder.... Får se när jag tar tag i bloggandet på riktigt, det är egentligen mest jobbigt bara.. Hur som helst flyger jag och Fredrik ner till huvudstaden idag, stannar till lördag :)

Nu har jag visat att jag lever iaf. Uppdaterar mer på instagram under veckan!


Kommentarer
Postat av: Angelene

Undeeerbaaar blogg love it !

Allvar kollar in den varenda dag :D

2012-07-04 @ 10:43:18
URL: http://nextgenerationz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0