Fredag den trettonde

Inte en lovande dag om man nu tror på det, fredag den trettonde alltså.. Igår jobbade jag till 18.30 och sen for jag hem för att äta middag. Hade besök hemma som ville fara ut, så jag åt lite snabbt och sen blev det duschen. Dom andra for på invigningen och jag gick hem till mamma och pappa för att hälsa på syster och Mia. Fick mig jordgubbar och glass och en cider. Sen drog jag på öltältet, skulle ju egentligen vara nykter men det gick ju som det gick.. Kul var det iaf!

Nu laddar jag inför jobbet som med all garanti kommer bli superstressigt.. Slutar kring 16 och då blir det middag och dusch! Sen utgång såklart!

Just det, träffade BB-Simon igår också!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0