Huvudstaden

Ligger i sängen på hotellrummet och ser So You Think You Can Dance. Åkte från Åsele vid 7 imorse. Flög sedan från Umeå till Bromma och tog flygbussen in till stan. Checkade in på hotellet som låg typ 100(!) meter från Centralstationen, helt galet nära. Sen for vi ut och åt lunch på Taco Bar. Gick sedan runt, runt på stan. Fick med mig en klänning, schampo/balsam och ett blåbärspulver! Freddis shoppade också en del. Köpte sen yoghurtglass och gick runt i Gamla stan. Sprang även på några Åselebor, ja, världen är fan liten!

Efter en ganska lång dag ute i solen gick vi tillbaka till hotellet och somnade i sängarna nån timme. Bytte om och gick ut för att leta en restaurang. Satt oss på en uteservering och käkade. Fläskfilé med sparris, strips, sallad och beasås tog jag. Mycket god mat! Sen gick vi en sväng runt stan, tog ett stopp på Ica Sergel och köpte lite frukt och sen gick vi till hotellet igen. Satt oss i skybaren och tog en drink och snart tror jag tammetusan att jag somnar med kläderna på..

Imorgon blir det ett litet morgonbesök i gymmet för att sedan inta deras "super-frukost-buffé" som dom valt att kalla det. Bäst för dom att dom lever upp till mina, nu skyhöga, förväntningar! Senare blir det Gröna Lund och Skansen!

Och så ett stort grattis till min fina vän som tagit körkortet idag!! Skickar också en stor bamsekram då hennes supercoola farmor somnade in idag, livet är skört, så ta hand om varandra!

 

 


Kommentarer
Postat av: anna:)

å hihi taack! :)

och tack för kramen, den värmer.<3

2012-07-07 @ 14:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0