Marknadsvecka

Och så var det dags....marknadsveckan har dragit igång! Fyfasen vad roligt! Ute på min morgonpromenad i morse gick jag förbi skolan, redan fylld med en del karuseller! Vilken känsla jag fick, är grymt taggad!

Träningen igår var så jäkla rolig. Skrattade hela, hela tiden! Vi lär nog inte vinna, men grymt skoj lär det bli hur som helst! Fixade dessutom tröjor igår, röda, med fint spraytryck som sög in i tröjan och försvann....fick rita konturer istället, men nu jäklar!

Har nästan nyss käkat frulle, så nu är det dags att göra sig klar för jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Onskade att jag fick fira marknad med er! Jag gor de har ifran pa lordag ist! Ha en grym marknadsvecka fina kusin <3

2012-07-09 @ 12:08:21
URL: http://emmanaeslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0