För vi ska ta studenten.....

Balen är över. Det var fint, en rolig upplevelse och en överhuvudtaget bra kväll! Kommer bilder sen!

Är ju nämligen i Lycksele i veckan! Inneboende hos Anna och just nu ligger jag under täcket i bäddsoffan. Gårdagen började med att handla mat med Anna, sen några timmar på skolan med fika och annat. Raggade lite bil med Maria och sen for vi till Jenny en sväng och planerade kvällen. For hem till Anna och vi gjorde tortilllapizza till middag och började dricka. Sen for jag till Jenny där det blev en hel del folk och vi drack och hade trevligt. Lyckades ragga skjuts också så då for vi på Lugnet där alla treor var och spelade brännboll. Sjukt kul! Raggade till Statoil och köpte nån varm macka och sen raggade vi lite till. Avslutade kvällen hos Jenny innan jag och Anna följdes hem!

Vaknade för ett bra tag sen men börjar inte förrän 10. Då är det fika med lärarna och sen studentinfo i aulan. Kan inte fatta att jag tar studenten!!! Helt sjukt!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Va fina ni var!

2012-06-06 @ 18:30:23
URL: http://mathildamarkusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0