You turned your back on tomorrow, 'cause you forgot yesterday.

Sitter i Annas lägenhet ensam och nervösar ihjäl mig för balen. Usch vad magen bubblar. Vet inte varför jag är så jäkla nervös helt plötsligt...dessutom vaknade jag upp på bussen då vi kom fram till Lycksele och insåg att det snöade. Vad är det för odds? 1 juni, just våran baldag. Vad kan man förvänta sig?......

Veckan har bestått av några besök på gymmet, vilket har resulterat i GRYM träningsvärk. Har också jobbat, varit ledig två dagar, gått morgonpromenader, lagat mat, myst osv. Idag är det som sagt bal. Resten av helgen är oplanerad, ev. Holmträsk på söndag. Måndag morgon åker jag till Lycksele och blir inneboende hos Anna resten av veckan! :)

Köpte en vattenmelon igår och åt med sked direkt ur! Underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0