'Cause I'm halfway gone and I'm on my way.

Ååååååhhh....nu blev jag ledsen i ögat. Dom där spetsshortsen från Zara jag skrev om tidigare som jag hittade i Thailand. Jag hittade dom på Zaras hemsida förra veckan. Tänkte beställa dom. Men nu finns dom inte längre. Och ja, jag vet att det är störande när man skriver DOM men det skiter jag i. Jävla skit. Nu blir jag arg på riktigt. 

Jaja. Ska leta febrilt efter ett par liknande, dom var verkligen superfina. Igårkväll blev det Zumba och tv. Idag startade dagen med några avsnitt av Gossip Girl med frukost i näven. Sen bullbak. Fina kusin kom förbi en tvärt innan vi gick iväg till Kronan för att äta lunch med mamma och moster. Mums. Köpte även med mig ett te innan jag gick hem, Brunkullan Rooibos som är typ det bästa teet i världen! 

Hjälpte mamma med några bilder och sen for jag hem till Anna. Blev en tripp tillbaka i tiden då vi tittade på massa gamla bilder. Sen bakade vi kladdkaka och såg Simpsons. For hem och gjorde middag och städade undan lite här hemma. 

Sen dess har jag hunnit träna boxning. Och oj, jag blir lika förälskad varje gång. Det går seriöst inte att hitta en bättre träningsform. Jag är frälst :) Sen dusch, fika och tv. Freddan har lagt sig för att sova, så jag ska slå igång nåt avsnitt av Gossip Girl, det är verkligen grymt bra! Nästan i klass med Sex and the City, och DÅ är det bra kan jag lova!

Måste bara säga det också att jag nästan börjar känna mig som en hemmafru nu. Sen jag flyttade in har vi liksom haft turen att bli bortbjuden till våra föräldrar ganska ofta. Så man har inte behövt laga så mycket mat. Men den senaste veckan har jag lagat mat som en tok. Rödbetsbiffar, hemmagjord pyttipanna, köttfärssås, kycklinggryta, chorizokorv och fräst coleslaw, kasslergratäng osv. Undra när man lessnar ;)

Måste tipsa om en sak till också. Jag har aldrig tyckt om torkad frukt, russin, fikon, nada. Men en sak har jag hittat som verkligen är helt underbart. Speciellt eftersom jag älskar kanel. Skivade kaneläpplen, heter dom. Finns i naturgodishyllan på Ica. Heeeeelt underbara. 

Nu får det räcka för ikväll. Sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0