I'm beautiful in my way 'cause God makes no mistakes.


Okej. Nu ska jag försöka skärpa mig här. Igår var jag ledig från skolan, så med frukost i magen tänkte jag bege mig ut på en löprunda. Insåg ganska snabbt att jag skulle behöva ge mig, eftersom det var rena isbanan på vägen. Så istället blev det en långpromenad, vilket var nog så farligt. Kom hem och sydde upp 2 par gardiner, så nu har vi nya fräscha gardiner, det gör sån himla stor skillnad! Sen kom Fredrik hem, vi åt lunch - köttfärssås som blev över frän middagen. Måste erkänna att jag lyckades med den, helt galet god! Sen for vi till Holmträsk och skottade av altantaket på stugan. Eller ja, Fredrik skottade och jag lekte med Brikk. Sen åkte vi hem. Jag for och tränade core och kondition, sen hem för snabbdusch och vidare på middag hos Fredriks föräldrar. Köttfärslimpa, och sen fruktsallad till efterrätt. Resten av kvällen spenderades med film och torkat renkött.

Klev upp för typ en timme sen. Har käkat frukost och sett Jims värld. Plus laddat upp lite bilder från Thailand. Mer kommer! Nu ska jag byta om och sen åka och träna fotboll! UNDERBART. Sen blir det snabbdusch och snabblunch innan vi åker till Lycksele. Ska hälsa på syster, Mia och Wilmer och gå en sväng på marknan.

Tur att det är lov så jag hinner träffa och umgås med alla i massor! Ska nog avverka ett besök hos moster ikväll också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0