Lovely.

Nu var det längesen det kom några thaibilder..skärpning.

Måste bara berätta att jag nu när jag är på praktik (som för övrigt går kanon, alla är supergulliga!) så börjar jag ju inte förrän 8 på morgonen. Så sen i måndags har jag gått morgonpromenad varje morgon, och jag måste säga att oj, det är ju typ det bästa sättet att starta dagen. Än fast det känns segt att kliva upp så är det liksom en befrielse att gå där när det är helt dött på gatorna och se solen gå upp. Snacka om lugn i hjärtat. Synd att man inte kan göra det då man ska till Lycksele, eftersom bussen går så tidigt..

Måndags blev det alltså prommis, praktik, gym, paltmiddag hos mamma och pappa, och sen stack jag på jobbet. Såg slutet av Modo-Skelleftå och blev allmänt arg. Igår prommis, praktik, matlagning ala broccolisoppa, sen promenad med hundarna, och efter det följde jag Anna ut en sväng. Blev alltså ungefär 1,5 mil promenad igår. Helt sjukt skönt.

Idag blev det prommis, lång mysfrukost i soffan och sen praktik. Idag är jag på biblioteket. Ska bege mig dit nu efter lunchrast. Sen handla till middagen - flygande jakob! MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0