Now you're just somebody that I used to know.


Snabbt om helgen iaf. Fredagkvällen slutade i seger till Modo! Själv var jag illamående och seg hela kvällen.. Lördagen började med träning, tvätt, lunch, promenad och sen middag hos mamma och pappa. Avslutade kvällen i soffan med film - Crazy, Stupid, Love. Söndag blev det en liten sovmorgon, frukost, promenad och fika med Emma, promenad med Anna, middag hos Fredriks mamma och pappa, bandy och sen några avsnitt av House. 

Igår blev det en morgonpromenad, sen var jag alltså på praktik som vanligt. Slutade vid 4, for på gymmet sisådär 45 minuter eftersom jag var så less. Men då kom jag hem glad igen! Käkade kycklinggryta till middag och stack iväg på jobbet. Ha lyckats byta dag nu framtill påsk iaf så jag kan följa med till Dorotea och träna på måndagarna. Sen såg vi lite House.

Har nyss käkat frukost - två knäckebrödmackor med ägg, örtsalt och banan, och massa kiwi och jordgubbar. Var ute på en morgonpromenad tidigare och nu ska jag göra mig i ordning för en ny dag! 

Ha en fin dag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0