This gotta be a good life.


Flumbild. Hur som helst. I fredagskväll blev det inget åkande. Emelie ville inte så jag och Anna gick först en promenad, såg på Big Brother och sen tog vi bilen upp till Åslia, satt och chillade och frös nästan ihjäl när vi skulle se fackeltåget. Raggade en bra stund och avslutade kvällen hemma hos mig med The Notebook. 

Lördag blev det en ordentlig sovmorgon då Fredrik väckte mig 11. Det var ett tag sen! Vi käkade frukost/lunch och jag lyckades göra typ världens godaste smoothie med mango, jordgubbar, hallon, blåbär, kvarg, yoghurt och apelsinjuice. Helt underbart god. Sen blev det lite Gossip Girl innan vi for och såg hockey på ishallen. A-laget hade vänskapsmatch. Såg dock bara en och en halv period, sen stack vi och Anna hem till mamma och pappa och såg Modo-Skellefteå på tvn. Slutade med förlust till Modo, och pappa var såklart lagomt nöjd. Åkte hem till lägenheten och gjorde tacos. Sen bakade jag en kladdkaka och vi såg Melodifestivalen. Har inte följt ett avsnitt, men man måste ju nästan se finalen ändå. Fikade och såg lite annat på tv.

Idag blev det ännu en liten sovmorgon, sen frukost, långpromenad med hundarna. Åt lätt lunch, såg damernas skidskytte, och räknade lite matte. Blev bjudna på middag av Fredriks mamma. For på bandyn. Sjukt skoj! Dusch såklart och nu fika - smoothie och torkat renkött framför Taken. 

Imorgon börjar min praktik på kommunhuset. Ska bli kul att göra något annat. Och framförallt få vara i Åsele några veckor. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0