Empty heart.

Och så var det klart. Eller kanske över. Ingen fotboll. Inte på hela sommaren. Inte en endaste match. Det går inte att beskriva mina känslor just nu. Jag orkar seriöst inte. Det känns så förjävligt. Så tomt. Hela sommaren skulle kretsa kring fotbollen, nu när inte det blir undrar jag vad jag ska göra av all tid. Det känns just nu som att hela sommaren är förstörd. Jag önskar jag kunde va stark och skjuta bort det. Vad är det att bli ledsen över kanske ni tänker, men jag vill ingenting hellre. Att spela trean var så jäkla stort för mig. Sen kom det på tal om femman då trean inte skulle funka. Nånstans fick vi vara realistiska och inse att det inte går. Det är så svårt att inse och det kommer dröja länge innan det kommer kännas bra igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0