Livin' the good life.

Okej, jag ska ge det här med bloggandet en chans till. Är några veckor sen jag skrev nu, men sen dess har det hunnit hända en del. Bl.a. har jag avverkat nästan alla skolarbeten, varit i Turkiet på en veckas semester med Fredriks familj (kommer bilder och text snarast!), tränat och massa annat. Har även börjat känna mig bättre till mods angående en hel del saker i mitt liv. Det kanske blir bra tillslut.

Har spenderat dagen mestadels i solen med massor av promenad tillsammans med syster och Wille i Lycksele. Har även hunnit med någon timme i skolan. Kom hem med bussen som vanligt och käkade middag. Rester från köttfärsgratäng blev det, såklart med keso och grönsaker! Sen blev det jobb i en timme (betalt för två ;), promenad i tygskor för att njuta av skönvädret i väntan på Anna. Sen for vi och kollade balfrisyrer. Nu sitter jag i soffan och har nyss fikat mango och några "bollar" som jag testade göra i veckan. Ser Fråga Olle också, haha, vilket jäkla program alltså! Programledaren Malin är så jäkla skön! Haha.

Lägger upp några bilder från telefonen från tidigare så ni har något att titta på så länge. Åker till Umeå på Brännbollsyran imorgon, stannar till lördag! Blir nog kanoners! Men först, upp och träna med Anna! 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0