Effektivitet

Har varit helt sjukt effektiv idag, massor av energi! Klev upp, käkade frukost, for på gymmet och körde ett litet sporadiskt konditionspass med Fredrik och kusin Emma som sällskap. Sen hem, lunch och efter det storstädade jag samtidigt som jag sprang ner till tvättstugan om vartannat. Glömde till och med bort mellanmålet :) rengjorde ugnen, renbäddade också osv. Så nu är det kliniskt här hemma! Underbart! Sen blev det middag hos Susanne och Görgen, gravlax-rullar och sen soppa med fläskfilé, rotfrukter och fetaost-kräm. Mums! Åkte hem, bytte om, åkte på boxningen och körde stenhårt! Helt sjukt vad jag älskar det! Har nyss kommit hem, bakat en nyttig brownie (återstår att se om den blev bra) och nu ser jag Hela Sverige Bakar i soffan. Imorgon blir det Sundsvall och IKEA med Anna! Åh, vad jag mår bra just nu.

 


Kommentarer
Postat av: Clara

Ja det var det verkligen, guld värt! <3

2012-11-09 @ 09:44:44
URL: http://claramarkeby.blogg.se
Postat av: Clara

Ja det var det verkligen, guld värt! <3

2012-11-09 @ 09:44:45
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0