Löparlycka

Idag har jag jobbat 12 timmar...sjukt slut i huvudet var jag när jag gick från jobbet kl 18. Var uppe halv 5 i morse och har suttit i kassan i stort sett hela dagen. Det första man tänker på efter att ha jobbat så länge är kanske inte att fara ut och springa. Men faktum är att det var exakt vad jag behövde. Det var verkligen den perfekta löprundan. Jag bara sprang på och hann rensa huvudet vilket var otroligt skönt, dessutom var det perfekt temperatur ute.  Benen tog mig framåt och jag tänkte inte en sekund på att stanna. 6 sköna, underbara km blev det och jag kommer sova så otroligt gott i natt. 
 
Imorgon väntas 13 timmars jobb. Jobbar 8-17 på Coop och springer sen direkt till Åseborg för att jobba 17-21. Ska bli skönt då det är över, men det är imorgon det (försöker lära mig fånga nuet liksom). Nu ska jag ta en skön dusch, göra kvällsfika och se Rosa Bandet-galan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0