Shine bright like a diamond

Varje dag lär jag mig något nytt om mig själv. Saker jag trodde jag visste, men som ger nya insikter. Den senaste tiden har jag satt mig i sitsar där jag blivit tvungen att utmana mig själv på olika sätt. Göra saker jag tvivlat på att jag kan göra. Helt plötsligt kommer jag på mig själv ett steg framför, och helt utan att ens ha reflekterat över saken, utan att ha tvekat. Jag är psykiskt stark just nu, otroligt stark faktiskt. Jag mår så jäkla bra. Och jag är så himla glad över att vara mig.

 


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag blir så glad i hjärtat av att läsa det du skriver just nu. Du ska alltid vara glad över att vara du, för du är så jäkla underbar. Kom ihåg det. Love u!

Svar: åh, du är så underbar. tack älskade, älskade vän! love you, always
theresesandstroem.blogg.se

2012-10-24 @ 22:29:41
Postat av: Paulina

Du är grym! Bra skrivet!

Svar: tack fina du! ❤
theresesandstroem.blogg.se

2012-10-25 @ 07:51:33
Postat av: Clara

Åh, du är så himla bra vännen och jag är så glad att du också har kommit på det! Puss❤

Svar: tack fina älskade vän. du är så himla bäst. puss
theresesandstroem.blogg.se

2012-10-25 @ 17:40:08
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0