Long time, no see.

Gick av en slump in på bloggen och såg att Emilia hade lämnat en kommentar om att jag borde uppdatera.. Och visst måste jag hålla med henne då det nu är typ 2 månader sen sist...

Sen sist har det hänt MASSOR i mitt liv. Jag har varit tre vändor till Vilhelmina, varit i Lycksele flera gånger, ätit massor av god mat, varit i Sundsvall, Umeå och Övik, plockat massor av blåbär (har numera 20 liter blåbär i frysen!!), åkt båt, bakat, myst med mina fina vänner, min fina familj och min Fredrik, varit i Holmträsk, jobbat massor, blivit arbetslös, tränat, firat både mammas och Willes födelsedag, skrivit in mig på arbetsförmedlingen, funderat över framtiden osv osv. Men den kanske största och häftigaste händelsen av alla är att jag har hoppat fallskärm! Det är troligtvis en av de bästa sakerna jag har gjort och kommer göra i mitt liv! Ska berätta mer utförligt i ett annat inlägg då det finns tonvis med saker att berätta om det..

Just nu myser jag bara i soffan med smattrande regn mot rutan. Ska käka lite lunch snart tror jag och sen följa med Anna till Övik för att hämta en bil! Ska fara på gymmet också och sen troligtvis äta middag hos mamma och pappa. Inte så mycket mer för tillfället faktiskt! Nu vet ni att jag lever i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Clara

Trevligt med uppdatering! :) puss!

Svar: PUSSS
theresesandstroem.blogg.se

2012-09-19 @ 10:57:32
URL: http://claramarkeby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0