Dagens matlåda

När jag stegade ur (eller kanske snarare krälade ur) sängen i morse värkte mina ben något så kopiöst! Vilken jäkla träningsvärk jag fick av gårdagens benpass! Helt galet. Väckte kroppen till liv på en kortare morgonpromenad, och sen åts det frukost i soffan. Jordgubbar, granola, kvarg, yoghurt, ägg och knäckebröd. Har mejlat lite med coach Helena och strax ska jag iväg på jobbet några timmar. Har packat med matlådan också eftersom jag måste äta lunch på jobbet. Dagens innehåll:

Kyckling, jordnötssås (extra creamy kokosmjölk, jordnötssmör, soja, salt och ingefära) och sötpotatis. I en extra låda - broccoli, körsbärstomater och groddar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0