En baksida (eller stor framsida)

Dagen startade med städning och fortgick så mest hela tiden, med paus för lunch hos mormor. Mycket bra vardagsmotion, har dessutom sprungit otaliga vändor upp och ner för trappor, bärandes på diverse tunga lådor. Det får banne mig nästan räknas som ett träningspass eller nåt! Rent blev det i alla fall och nu väntar lägenheten bara på att fyllas med massor av möbler och annat småtjafs, wihooo! Det tråkiga blir bara att återupprepa städningen en gång till, fast i våran (snart) föredetta lägenhet. Det kommer bli lite separationsångest dock. Har alltid velat bo i den här lägenheten och nu när jag väl bor här ska vi flytta. Men flytten har ju sina skäl också, annars hade vi såklart bott kvar! Åseles bästa balkong, och så är den ju faktiskt sjukt fin... Dessutom blev det mitt första riktiga hem som inte är hemma (som i hemma hos mamma och pappa. Har trivts jäkligt bra ändå, men det ska bli sjukt skoj med nytt!

Har spenderat några timmar med Anna ikväll, och så bjöd mamma på middag. Sen dess har min mage minsann inte varit min vän. Ni vet, det finns en baksida med allt.... Det åts tortillapizza med parma, ruccola och olivolja. Till det en hel flaska bubbelvatten och sen en halv burk B&J till efterrätt. Japp, den bästa kombon för en ballongmage! Inget ont nu i alla fall och den sjunker sakta inåt igen, (hoppas jag i alla fall) haha!


Kommentarer
Postat av: matilda markusson

Therese, ditt recept på din nyttiga nutella? Skulle du kunna tänka dig att dela med dig av de? Är så sugen på att testa :)

Svar: absolut! :)
theresesandstroem.blogg.se

2013-04-28 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0