Ett sånt där lyckligt inlägg

Ligger i sängen och försöker sova, men det går inte så bra... Har sånt jäkla pirr i kroppen. Idag var en sån där genuint bra dag, en dag som verkligen var helt underbar med stora bokstäver. Jag känner att det börjar vända nu, från en tung, enformig och mörk vinter - till vår, roliga äventyr, nya utmaningar, underbara vänner osv. Idag fick jag flera glada besked (ja, jag ska berätta inom en snar framtid), fick äntligen välkomna Karin och Clara hem, fick kramas (som varje dag iofs) med min fina pojkvän (eller det kanske är dags att börja kalla honom sambo snart?;), fick träna ett grymt pass på gymmet med grymt träningssällskap, fick massa glada sms, fick skratta på jobbet, äta underbar mat (som de flesta dagar), mysa med Emma på kvällskvisten, gå i underbart väder med musik i öronen.

Ja, jag måste bara passa på nu när jag ändå är så kärleksfull... Alla ni som finns i mitt liv på olika sätt - vänner, släkt, familj, Fredrik - jag älskar er så otroligt mycket. Tack för att ni gör alla mina dagar värda att leva och för att ni alltid finns där för mig på olika sätt. Jag är ingenting utan er.


Kommentarer
Postat av: Emma

Älskade vän. Du ska också ha ett tack för att du är den du är! Du har ett hjärta av guld! Tack för att du finns i mitt liv, du gör mina dagar! Love i love

2013-04-09 @ 10:17:25
Postat av: Anonym

Åh, gumman. Du är världens finaste och underbaraste. Finns så många som är glada över att ha dig i sitt liv, och jag är definitivt en av dom. Jag älskar dig!

2013-04-09 @ 13:39:02
Postat av: Karin

Glömde skriva namn... :) Puss!

2013-04-09 @ 13:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0