Hörlurar

Anna tipsade mig för ett tag sen om att köpa ett par riktiga lurar, och vet ni vad? Det är det bästa jag har gjort. Eftersom jag har så små öron finns det inga headset som passar och jag får mest i ont i öronen, och så ramlar dom ut.. Dessa från WESC, köpte jag från Sportamore. Tambourine heter modellen och jag är supernöjd! De sitter kanonbra, man känner nästan inte att man har dem på sig. Och man kan använda dem både på promenader men också under maxade intervaller som jag gjorde i torsdags. De ramlar inte av huvudet och sen att de är snygga är ju inget minus direkt!


Kommentarer
Postat av: anna

vilken tur att du tyckte att de var ett bra tips! :)
och ja snygga var dom med! ;)
puss!

Svar: klart de va, kom ju från dig! :) tur du tyckte de, haha! puss
theresesandstroem.blogg.se

2013-04-15 @ 20:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0