Intervall-torsdag

Har startat dagen på bästa sätt! Sitter på gymmet nu och inväntar Fredrik. Intervaller och mage var det på schemat. Imorse var det kallt och lite snöigt så jag bestämde mig för att köra intervallerna på crosstrainern istället för att springa ute. Sagt och gjort. Svetten sprutade och det blev MYCKET pannbensträning idag, men nu är det gjort. Mage blev det också, på tid, och även där fick jag övertala mitt huvud att mata på, förbättrade mig där och hann fler varv än tidigare, så det var ju skönt! Avslutade med stretch, vilket verkligen behövs för min superstela kropp. Synd bara att det ska vara så förbannat tråkigt att stretcha, haha.

Strax är mannen min klar, då blir det hemåt för lunch (ska vardagslyxa med proteinpannkakor, banan och nyttig nutella) och sen börjar jag inte jobba förrän 17, så jag ska göra massa ärenden idag som jag skjutit upp alldeles för länge. T.ex. ringa till sjukgymnasten, fara och lämna igen några nycklar, ringa arbetsförmedlingen och skicka iväg några mejl. Tråkigt, men det måste ju göras..

Hoppas ni får en underbar torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0