Jobbdag och vilodag

Fredag idag och snart helg! Så skönt! Jag blir dock solo i helgen eftersom Fredrik nyss stack iväg till Norge. Pappa följde också med, så som tur är är mamma också ensam! Då kan jag hänga med henne, haha. Imorgon ska vi storstäda i nya lägenheten och börja fixa lite. Hade tänkt flytta de mesta småsakerna så det är gjort när möblerna ska in. Går i inredningsdrömmar mest hela dagarna, längtar såååå mycket tills allt är flyttat och fixat!

Har tränat 7 pass under de senaste 5 dagarna, så en vilodag sitter fint. Inte för att jag känner mig sliten, men det är coach Helena som bestämmer!

 

Hoppas att ni tränar i alla fall, och att ni hittar på massor av roliga saker. Själv startade jag dagen med en morgonpromenad och kramades med Fredrik, och snart springer jag iväg på jobbet, 11-20.15 idag, och ikväll blir det en lugn kväll med middag i soffan och förhoppningsvis något bra på tv.

Kram på er!

 


Kommentarer
Postat av: Paulina

Du får komma å se film med mig och Emma ikväll om du inte har annat för dig! :)

Svar: snälla du! :)
theresesandstroem.blogg.se

2013-04-26 @ 11:09:05
URL: http://pallan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0