Nytt upplägg och kladdkaka till frukost

Igår fick jag mitt nya träningsupplägg, det har redan gått fem (!!!) veckor. Helt sjukt vad fort det går. I detta upplägg har det varit mycket puls, mycket kroppsvikt och uthållig styrka. Nu har coach Helena svängt om. Nu är det tung styrka uppdelad i ben/rumpa, rygg/biceps, bröst/axlar/triceps och ett intervallpass tillsammans med mage. Spännande känns det, och igår körde jag sista passet på första upplägget, det jobbigare av dem alla. Fick pusha mig igenom hela passet och psyket fick jobba ordentligt. Men jag gjorde det, och känslan efteråt är som vanligt helt jäkla oslagbar.

Nu har jag ätit frukost och laddar inför jobb i några timmar. Idag blev det lite laxrester, en knäckemacka med kokt ägg, ett äpple och så en avstickare - en bit paleokladdkaka. Det är ju min fria dag idag, hehe. Fast egentligen innehåller den ju bara bra grejer, så det är ju inte speciellt dåligt att äta den till frukost liksom. Gott och lyxigt i alla fall!

Hoppas ni har en fin dag och att ni tränar åt mig med, om ni nu tränar (jag har vilodag idag). Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0