Östersund

Har försökt blogga hela helgen men det har varit något fel på blogg.se-appen! Vi är fortfarande kvar i Östersund jag och Emma. Vi har ätit hotellfrukost och packat och ska snart ner en snabbis på stan innan vi åker hem. Har ätit så sjukt mycket god mat i helgen, haft det så himla mysigt och skrattat massor. Underbart.

Middagen igår på restaurang Dalwhinnie är det absolut godaste jag har ätit någonsin! Till förrätt beställde vi in en kräftstjärtsoppa som var helt obeskrivlig. Så många smaker och så grymt jäkla god helt enkelt! Till varmrätt tog vi in en bit oxfilé, wokgrönsaker och rödvinssås. Köttet var så perfekt att det bara smälte i munnen, wokgrönsakerna var hemmagjora och det var en himla salig blandning av allt, jättefräscht! Och så rödvinssåsen - helt underbar. Ja, jag skulle kunna fortsätta hur länge som helst... Till efterrätt väntade en påse naturgodis på hotellrummet.

Annars har vi ätit god frukost, räksallad, kolgrillad lax, kvarg och hallon, lingon- och kolapaj, kyckling- och fetaostsallad, nötter, osv. Mat är ju liksom det bästa ;)

Spa-besöket på SPA-kliniken var helt underbart och så himla välbehövligt. Först fick vi byta om till morgonrockar och äta en god kyckling- och fetaostsallad, sen relaxa i någon timme och efter det började behandlingen. Helkroppsmassage, fotinpackning och så ansiktsbehandling och ansiktsmassage. Man kände sig som en drottning :)

Som ni kanske förstår har det varit helt underbart och jag har verkligen vilat upp mig. Ska njuta av en sista sväng här och sen tar vi bilen hemåt. Hoppas ni också har haft en kanon-helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0