Snabbmat i sin rätta form

Efter ett sjukt svettigt intervallpass laddar jag nu med lunch. Körde först uppvärmning på crosstrainern på gymmet, sen stack jag ut och sprang intervaller efter Söråselevägen. Tillbaka till gymmet och körde nedvarvning och en magcirkel. Och så lite crosstrainer och cykel medan jag väntade in Fredrik. En promenad hem och sen fixande av lunch som idag gick otroligt snabbt - öppnade en burk tonfisk, tog lite färdigkokt mathavre som blev över sen igår, öppnade en burk med kikärtor, tog fram salladsskålen från kylen och smörade en mandel- och cashewruta. Färdigt!

Ska hinna med en del saker idag, som att packa inför helgen och hämta bil hos mamma och pappa innan jag börjar jobba kl. 17. Fint väder, så förhoppningsvis kanske jag hinner ut på en promenad också.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0