Tisdag morgon

Kl. 6 imorse ringde väckarklockan. Slängde på mig kläderna och stack ut på en morgonpromenad. Så underbart skönt! Superfint väder och bra musik i öronen. Bästa starten på dagen.

Efteråt var jag såklart hungrig, så det fick bli kvarg, clementin och granola + knäcke med skinka och paprika. Och snart ska jag iväg på jobbet för lite inskolning för det som kommer framöver.

En annan sak jag också ska berätta är att vi har fått en ny lägenhet, så i slutet på månaden flyttar vi! Längtar!

Sen insåg jag igårkväll att halva tiden med coach Helena har gått. Dags att lägga i nästa växel då, nu kör vi!

Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: anna (:

nu kommer ni bo nära mig!! :D

Svar: ja eller hur!! längtar :)
theresesandstroem.blogg.se

2013-04-16 @ 09:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0