Att vakna upp igen.

Ännu en underbar dag förbi. Helt otroligt vad jag har njutit av det senaste dagarna, något jag inte gjort på flera månader. Känns som jag gått i dvala hela sommaren. Som att någon annan levt mitt liv och jag bara har observerat med trötta ögon. Äntligen har jag vaknat upp. Tagit tag i det. Fått klara ögon och bestämt mig för att jag inte kan slösa fler dagar av den här sommaren. Det enda som jag ser tillbaka på hittills är marknaden, som verkligen var något utöver det vanliga - bästa helgen på så otroligt länge!! Men det är dags att göra något fint av varje dag.

Som idag t.ex:
*Jobb 8-11
*Lunch på balkongen i stekande sol
*Långpromenad i jumpsuit med hundarna (har lovat att gå med dom nu när familjen Gunnarsson är i Götet, bra anledning att ta sig ut!) och Jonas Gardell i öronen (har bestämt mig för att försöka lyssna på alla sommarpratare under promenader framöver, om dom är intressanta dvs.)
*Gofika i form av bl.a. bananglass
*Rygg- och bicpespass på gymmet som gick grymt bra (gjorde 5 chins - rekoooord!!!!)
*Båttur med mamma och pappa på älven
*Gomiddag i soffan
*En till långpromenad med hundarna, denna gång med Maja Ivarssons sommarprat. Det var så otroligt skönt väder ute, hade kunnat gå hur långt som helst.

Sitter och varvar ner i soffan nu, ska strax duscha och sen hoppa i säng. Är så otroligt tacksam och lycklig just nu!

Imorgon väntas jobb 8-17, ev. ett gympass och förhoppningsvis en promenad, måste ju lyssna mera!! :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Therese! Jag skulle verkligen behöva mattips, jag tycker det är assvårt att bara smälla ihop något hälsosamt och planera för hela veckan, det är lätt att falla tillbaka på gamla spår som korv och makaroner min kille gillar inte fisk och det känns som att jag tappat greppet totalt när det gäller hälsosam husmanskost, har du några tips?? Mvh en förvirrad tjej

2013-08-07 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0