Cooper-tisdag

Hej på er! Har startat morgonen med coopertest på Lappvallen. Var minst 5 år sen sist. Sprang någon gång på högstadiet, men minns inte direkt vad jag sprang på då, så jag har inget att jämföra med - än! Haha. 2630 m blev det tillslut, men kände ändå efteråt att jag kunde sprungit lite snabbare. Nöjd hur som, fick "bra" i tabellen där man för in sitt resultat (googla coopertest för att hitta), var dock inte långt ifrån "utmärkt" så nu finns det något att jobba mot. Men som sagt så skulle jag nog kunnat springa lite snabbare, så nästa gång kanske!

Jobbar kväll idag, 12-20, så jag ska strax hoppa in i duschen och sen äta dagens första mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0